MacBook en MacBook Pro toetsenbord vervangingsprogramma

Controleer of uw MacBook (Pro) in aanmerking komt

Apple heeft vastgesteld dat een klein percentage van de toetsenborden in bepaalde MacBook- en MacBook Pro-modellen een of meer van de volgende gedragingen kan vertonen:

  •     Letters of tekens worden onverwacht herhaald
  •     Letters of tekens verschijnen niet
  •     toetsen voelen "plakkerig" of reageren niet op een consistente manier


CARD Services kan de MacBooks- en MacBook Pro-toetsenborden die in aanmerking komen gratis repareren. Het type service wordt bepaald nadat het toetsenbord is onderzocht en kan de vervanging van een of meer toetsen of het hele toetsenbord inhouden.

MacBook (Pro) modellen
Om het model van uw MacBook (Pro) te identificeren en om te zien of deze in aanmerking komt voor dit programma, kiest u Apple (?) menu> Over deze Mac.
In aanmerking komende modellen worden hieronder vermeld.

    MacBook (Retina, 12-inch, begin 2015)
    MacBook (Retina, 12-inch, begin 2016)
    MacBook (Retina, 12-inch, 2017)
    MacBook Pro (13-inch, 2016, twee Thunderbolt 3-poorten)
    MacBook Pro (13-inch, 2017, twee Thunderbolt 3-poorten)
    MacBook Pro (13-inch, 2016, vier Thunderbolt 3-poorten)
    MacBook Pro (13-inch, 2017, vier Thunderbolt 3-poorten)
    MacBook Pro (15-inch, 2016)
    MacBook Pro (15-inch, 2017)

Serviceproces
Opmerking: Het type service wordt bepaald nadat het toetsenbord is onderzocht en kan de vervanging van een of meer toetsen of het hele toetsenbord inhouden. De doorlooptijd van deze reparatieservice is 5-7 werkdagen. Maak een back-up van uw gegevens voordat u uw MacBook voor reparatie indient!

Opmerking: als uw MacBook of MacBook Pro schade heeft die de service schaadt, moet die kwestie eerst worden gerepareerd. In sommige gevallen kunnen er kosten aan de reparatie verbonden zijn.

Extra informatie
Dit wereldwijde Apple-reparatieprogramma breidt de standaard garantiedekking van je MacBook of MacBook Pro niet uit. Als je denkt dat je MacBook of MacBook Pro door dit probleem is getroffen en je hebt betaald om je toetsenbord te laten repareren, kun je contact opnemen met Apple voor een teruggave. Het programma dekt in aanmerking komende MacBook- en MacBook Pro-modellen gedurende 4 jaar na de eerste verkoop.


Als u vragen hebt of meer hulp nodig hebt, neemt u contact op met CARD Services (038 423 35 36)


Waarmee kunnen wij u helpen?